درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)



نحوه نمایش موضوع
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1 | Top
siminpayam آفلاین

****

عنوان کاربر:
کاربر ارزشمند انجمن
ارسال‌ها:
343
تاریخ عضویت:
خرداد 1391
معرفی کتاب جدید التالیف

عنوان : بررسی رابطه هوشهای چندگانه گاردنر با پیشرفت تحصیلی

نگرش آموزشی در درس ریاضی

نوشته ی مدرس ریاضی و همکار گرامی خانم هایده پورشعبانی از شهرستان نوشهر

موضوعات کتاب : هوش های چندگانه- یادگیری – رواشناسی – پیشرفت تحصیلی

قابل برای استفاده همکاران و اولیای گرامی

گاردنر معتقد است که هوش حداقل دارای هشت چنبه زبانی ، منطقی، ریاضی ،

فضایی ، بدنی ، چنبشی، موسیقیایی،  طبیعت گرا، جمعی و فردی است

به نظر گاردنر کودکان غالبا همه جنبه های مختلف هوش را دارا هستند و می توانند

آنها را تا سطوح بالایی از توانمندی رشددهندو حداقل در چند شاخه برجسته شوند.

 براساس این نظریه یکی از مهمترین وظایف آموزشی ، مشخص کردن جنبه های

برجسته هوش های چندگانه  در دانش آموزان و انطباق روش های  یادگیری بر آنهاست.

برای اینکه معلم بتواند برای دانش آموزان تجارب مناسب یادگیری فراهم نماید باید

 استعدادهای آنان را بشناسد  سپس آنان را راهنمایی کند تا با به کاربستن حداکثر

ظرفیت هوش و استعداد خود در جهت هدفهای آموزشی بکوشند. در شیوه های سنتی ،

 معلم برای آموزش ریاضیات به فعال کردن هوش های منطقی – ریاضی و کلامی –

 زبانی دانش آموزان اکتفا می کنند ، با این روش تنها دانش آموزانی که از هوش سطح

 بالایی برخوردارند می توانند بیاموزند . این در حالی است که فقط بیست و پنج درصد

 از هوش سطح بالا برخوردارند...

http://s4.picofile.com/file/8165379550/bookp.gif




پاسخ با نقل قول  }}}
سپاس شده توسط:


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
درباره انجمن علمی معلمان ایران "معلمـ گفت"
انجمن علمی معلمان ایران افتخار دارد که از بهار سال 91 شروع به کار کرده است. هدف این انجمن افزایش توانایی های علمی و مهارتی معلمان ایران با تبادل نظر و اشتراک تجارب است. این انجمن به طور کامل توسط معلمان اداره می شود و هیچ وابستگی به ارگان های دولتی یا غیر دولتی ندارد.
لينک های مرتبط با "معلمـ گفت"